شرکت مکش و دهش

ساخت وبلاگ

مزایای فن بکوارد
طراحی فن بکوارد از نیروی گریز از مرکز تولید شده توسط یک دیسک چرخان با تیغه های نصب شده در زاویه های مناسب به دیسک ، برای انتقال حرکت به هوا یا گاز و افزایش فشار آن استفاده می کند. مونتاژ هاب ، دیسک و تیغه ها به عنوان چرخ فن معروف است و اغلب شامل سایر اجزای دارای عملکرد آیرودینامیکی یا ساختاری است.

چگونه یک فن بکوارد کار می کند؟
فن بکوارد دارای تعداد کمتری پره های بزرگ هستند که از جهت چرخش منحرف می شوند. هوا یا گاز داخل فن ریسندگی از قسمت خارج چرخ خارج می شود و به پریز با بزرگترین قطر مسکن می رود. این همزمان هوا یا گاز بیشتری را از طریق سوراخ مرکزی وارد چرخ می کند.
مزایا و کاربردهای فن بکوارد چیست؟
فن بکوارد پر سرعت و ساختاری نیرومندی را ارائه می دهد که باعث می شود مناسب برای برنامه های دارای فشار استاتیک بالاتر باشد ، جایی که یک فن فوروارد قابل استفاده نیست. فن بکوارد در طراحی ورودی تک و دوتایی یا پروانه موتوری بدون پیمایش در دسترس هستند و انعطاف پذیری در طراحی سیستم شما دارند. این ساخت و ساز و قابلیت اطمینان بیشتر و انعطاف پذیری بیشتری را نسبت به فن فوروارد به شما می دهد ، زیرا اگر ناسازگاری در فشار سیستم وجود داشته باشد ، فن بکوارد باعث می شود اول هزینه بیشتر در مقابل فن فوروارد باشد ، با این حال ، این هزینه اغلب جبران می شود.
یکی از ویژگی های جذاب فن بکوارد ویژگی بارگذاری نشده از منحنی عملکرد آن است. حداکثر توان و حداقل سرعت در نقطهای نزدیک به وسط منحنی فن بکوارد همزمان است و تا زمانی که موتور برای کار در این نقطه اندازه داشته باشد ، گفته می شود که فن بکوارد دارای ویژگی غیر بارشی است. این بدان معناست که یک موتور انتخاب شده برای تحویل در جریان هوا اوج ، در صورت تغییر در جریان به دلیل فیلترهای داکت یا کثیف ، بیش از حد ، بیش از حد گرم یا فرسودگی نخواهد داشت.

فن بکوارد با موتورهای روتور خارجی AC و EC و قالبهای استاندارد موتور ارائه می شود. این بدان معنی است که فن بکوارد قادر به ارائه جریان هوای بالا و فشار مناسب هستند. فن بکوارد در مصرف انرژی EC مزیت جریان هوای ثابت (ایده آل برای برنامه های فیلتر شده) و فشار مداوم (ایده آل برای کاربردهای مجاری) را ارائه می دهند. این امر به مشتری انعطاف پذیری می دهد تا یک فن بکوارد را برای کار در یک نقطه معین مشخص کند و مجبور نباشد فضای اضافی را اضافه کند ، فیلترها را عوض کند و مجبور به دستی یا کند شدن فن نیست.
طیف گسترده ای از طرح های پوشش فن بکوارد ، به شما امکان می دهد مجموعه ای از برنامه ها را ارائه دهید. فن بکوارد به شما این امکان را می دهد تا  بتوانید پروانه را تنها ، پروانه موتوری ، ماژول فن (برای برنامه هایی مانند دیوارهای فن یا شبکه فن) یا ماژول فن را در اسکیت ها / پایه نصب (برای پنکه ها و موتورهای بزرگتر) را تهیه کنید.

 

شرکت مکش و دهش...
ما را در سایت شرکت مکش و دهش دنبال می کنید

برچسب : فن بکوارد,مزایای فن بکوارد, نویسنده : mackesh mackeshdahesh بازدید : 218 تاريخ : چهارشنبه 6 فروردين 1399 ساعت: 18:54